Wednesday, February 28, 2007

ဒိုင်ယာရီသို့ပေးစာ (၁)

သို့/
ချစ်လှစွာသော ဒိုင်ယာရီလေး
ဒိုင်ယာရီလေးကိုဦးစွာ ပထမ ကျနော်တောင်းပန်ပါရစေ။ ကျနော်ရင်ထဲမှာ ရှိတာတွေကို ဒိုင်ယာရီလေး သိအောင်ပြောပြချင်ပါလို့ပါ။ စိတ်ရှည်သီးခံစွာနဲ့ နားထောင်ပေးပါဗျာ။ ကျနော့်ဘော်ဒါတွေက ပြောကြတယ် “မင်းဟာ သောက်ရူး..တဲ့” အဲဒါဟုတ်ပါရဲ့လား ဒိုင်ယာရီလေး…... ဟုတ်ချင်လည်း ဟုတ်ပါလိမ့်မည်။ ကျနော်ဆိုသော ငတ စိုင်းစိုင်း (ကျောင်းနေဘက် ဘော်ဒါတွေ အခေါ်တော့ အိုက်ကြီးကျော့)သည် အမှန်တကယ်တွင် လည်း ရူးသွပ်နေသည်သာမက ဂေါက်တောက်တောတ်လည်း ဖြစ်နေပါသည် မည်သည့် အရာကို ရူးသွပ် နေပါသနည်း? လို့ဆိုပြီး ဒိုင်ယာရီလေး ကျနော့်ကိိုပြန်ပြီးမေးခွန်းတွေ ထုတ်ကောင်း ထုတ်ပါ လိမ့်မည်။

အခုလောလောဆယ်ကျနော်ပြောတာလေးတွေကို နားဆင်ပေးပါ။ ကျနော်ဆက်ရေးပါမည်..အရမ်းကို အိပ်ချင်နေလို့ အိပ်ခွင့်ပေးပါ။


ချစ်ခြင်းများစွာဖြင့်

စိုင်းစိုင်း

0 comments: