Saturday, February 24, 2007

စိတ်ပျက်မိတဲ့ သောကြာည

ကျနော့်အဖို့တခါတလေ လောကကြီးက သိပ်ရီစရာကောင်းပါတယ်။ ကိုယ်ချစ်တဲ့သူက ကိုယ့်ကို မချစ်၊ ကိုယ်မချစ်မနှစ်သက်တဲ့သူက ကိုယ့်ကို …အော်လောကကြီးများနော်၊ ဒီနေ့လည်း ကျနော်ဘာ ရည်ရွယ်ချက်မရှိဘူး။ သောက်ကြာနေ့ဆိုတော့ ဘော်ဒါတွေနဲ့ ချိန်းတွေ့ကြပြီး ကဗျာဆန်ဆန်ဖြစ်တဲ့ ကျနော့်ဘော်ဒါတွေ ထိုင်နေကြ ငှက်ပျောပင် ဆိုတဲ့ ဆိုင်မှာဘီယာသွားသောက်ကြပါတယ်။ ဘီယာ တလုံးခဲွလောက်သောက်အပြီး ဖုန်းသံ ကလင်…ကလင်ဆိုပြီး ကြားတော့ ထူးလိုက်လိုက်တာပေါ့ဗျာ။ ဖုန်းထဲမှာ ကြားလိုက်တာ…. မင်းနဲ့ဝေးနေတဲ့တနေရာမှာငါ ရောက်နြေ့ပီး မင်းကြိုက်ပါတယ်ဆိုတဲ့ ….သူ….တယောက်နဲ့ စကားပြောနေပါတယ်တဲ့…ဟော ဇတ်လမ်းကစပါပြီ။

အဲဒီ….သူ….ဆိုတဲ့တာက ကျနော်ကြိုက်တဲ့မမတယောက်ပါ။ ချစ်သူများနေ့ မှာကျနော် ဆူးမရှိတဲ့နှင်းဆီနီနဲ့ ချောကလက်သွားပေးခဲ့တာပါဗျ။ သူကလည်းကြည်ကြည်ဖြူဖြူ လက်ခံပါတယ်။…….. ထားလိုက်ပါတော့ဗျာဒါတွေကို။ ကျနော့်မှာ ကိုယ်ပိုင်အချိန်ဆိုလို့သိပ်မရှိပါ၊ ဒါကို ကျနော်ရိုးသားစွာဝန်ခံပါသည်… ကျနော့်ကို မင်းကတက်တက်ကြြွကွမရှိတဲ့သူဆိုပြီးပြောသွားပါသည်။ အဲဒီအတွက် ကျနော် အမှန်တကယ် စိတ်ပျက်လက်ပျက်ဖြစ်ပြီးအိမ်ပြန်အရောက်မှာဒီ Post ကိုရေးခဲ့ခြင်းဖြစ်သည်။

0 comments: