Wednesday, February 28, 2007

မောက်မာတဲ့ ၀န်ထမ်း အမျိုးသမီး

ဒီနေ့ work permit တွေသက်တမ်းတိုးတာ နောက်ဆုံးနေ့ဆိုတော့ ကျနော်လည်း work permit သက်တမ်းသွားတိုးတယ်လေ။ သက်တမ်းလာတိုးတဲ့လူတွေကလည်း အရမ်းများ ကျနော်လည်း Form တြွေဖည့် မိတ္တူကူးစရာတွေရှိတာတွေကူး ပြီးတာနဲ့ ကိုယ်အလှည့် ရောက်အောင်တန်းစီရတယ်လေ။ ကိိုယ့်အလှည့်ရောက်ဖို့ကလည်း မလွယ်ဘူး လူကများ ဆိုတော့…

ကျနော့်ရှေ့ကလူအလှည့်ရောက်တော့..သူ့မှာစာရွက်စာတမ်းအပြည့်အစုံပါလာပုံ မပေါ်ဘူးထင်ပါရဲ့ဗျာ။ သူကိုကြည့်ရတာလည်း နည်းနည်းလေး အောင်ကြူကြူပေါ့။ ဒါနဲ့ ရုံးဝန်ထမ်းအမျိုးသမီးက “ ငါပြောတာနားမလည်ဘူးလား၊ ငါတို့ဆီံမှာနေပြီး ငါပြောတဲ့ စကားနားမလည်ဘူးလား..နားမလည်ရင် ပြန်… ဘာလား ညာလား ဗလာ..ဗလာ..နဲ့ ဗျာ” အတော့ကို မောက်မောက်မာမာဆက်ဆံတယ်။ သူခင်မျာလည်း ဟုတ်ကဲ့…ဟုတ်ကဲ့…နဲ့ ကုတ်ကုတ်ကလေး လိုတဲ့စာရွက်စာတမ်းတွေယူဖို့ ထွက်သွားရှာပါတယ်။

ငါ့ကိုပြောရင်တော့..ဒင်းတော့နောဆိုပြီး.. ကျနော့်စိတ်ထဲမှာ.. “ မမ ဒီနေ့ နေကောင််းပါရဲ့လား?.. အိမ်ကယောကျာင်္းနဲ့အဆင်မပြေလို့လား?.. ဒါမှမဟုတ် အလုပ်မချင်တော့ဘူးလား?..မေးမလို့ ပြင်ထားတာ.. ကျနော့်အလှည့်တော့ Okie.

0 comments: