Sunday, July 29, 2007

Forgive me if you can

ကျနော်ထိန်းချုပ်ထားတဲ့ စိတ်တွေကို ဖြေလျှော့သောအားဖြင့် ဒီပိုစ့်လေးကို ထိုင်ရေးနေ ခြင်းဖြစ်တယ်။ ကျနော်ဟာ အောင်မြင်နေတဲ့ လူတယောက်မဟုတ်သလို ညံ့ဖျင်းပါတယ် ဆိုတဲ့လူစားထဲတွင် ပါ၀င်နေပါသလားဟူ၍ စဉ်းစားနေမိသည်။

ဂတိဆိုသော စကားကို ကျနော် လုံးစေ့ပတ်စေ့ နားလည်ခဲ့ပါတယ်။ လူတယောက်ဟာ ဂတိပျက်တယ်ဆိုရင် အဲဒီလူဟာ နောင်တချိန်မှာ လူအများနဲ့ဆက်ဆံရာမှာဘဲ ဖြစ်စေ၊ သူ၏ အနာဂတ်တွင်အခက်အခဲများ ရှိလိမ့် မည်ဟု ကျနော်နားလည်ခဲ့တယ်။ ဒါဟာ လူတယောက်၏ကျင့်ဝတ်ရဲ့မရှိမဖြစ်အလွန်ရေးကြီးတဲ့အခန်းဏ္ဍတရပ်ဖြစ်တယ်လို့လည်း လက်ခံယုံ ကြည်တယ်။ ဂတိဆိုသော အရာကို လွယ်လွယ်ကူကူ မပေးသင့်ပေ။ ကျနော် လွန်စွာ မုန်းသောသူမှာ ပေးထားသော ဂတိကိ ုဖျက်သူ ဖြစ်သည်။

ထိုအရာနှင့် ပတ်သက်၍ ကျနော်စိတ်မကြည်မလင်ဖြစ်သည်သာမက မပျော်ရွင်နိုင်ခဲ့ပေ
ဂတိဆိုသော စကားလုံးကို ကျနော် ဒီကနေ့ ဖောက်ဖျက်ခဲ့သည်။ အလွန်တရာမှ မုန်းတီး သော အရာကိုမှ ကျနော် ကျူးလွန်ခဲ့လေပြီ။ ထိုအရာကား ဖေဖေ မေမေထံ ပေးထားတဲ့ မသောက်ပါဘူး ဆိုတဲ့ ယမကာကို ကျနော် ဒီနေ့မှာဘဲ မလဲွမရှောင်သာ သောက်သုံး ခဲ့ပြီ။ ဖေဖေ မေမေ ထံပေးထားခဲ့တဲ့ ဂတိတွေ ပျက်စီးကုန်လေ၏။

နောက်နှောင်များတွင် ဂတိဆိုသော အရာကို သေသေချာချာ စဉ်းစားသုံးသပ်ခြင်းမရှိဘဲ မပေးအံ့ပေ။ ကျနော် ပေးထားသော ဂတိကိုဖောက်ဖျက်သောကြောင့် စိတ်ထဲတွင် ကို်ယ့်ကိုကိုယ် အင်မတန်မှပင် မပျော်ရွင်၍ အမှားကြီးတခုကိုကျူးလွန်ခဲ့သည်ဟု ခံစားရ ပါသည်။

တောင်းပန်ခြင်းဆိုသည် မှားယွင်းသောအချက်ဖြစ်ပါသည်ဟုလက်ခံသည်။ ထို့ကြောင့် ကျနော် သည် တောင်းပန်ခြင်းဆိုသည့် စကားလုံးကိုဆိုရပါတော့သည်။တောင်းပန်ခြင်း ဆိုသည်မှာ ကောင်းသောအရာမဟုတ်ပေ။ အလုပ်တခုကိုလုပ်မည်ဆိုပါက ကြိုတင်ပြီး တွေးတောကြံဆသင့်ပါသည်။ ထိုသို့မဟုတ်ခဲ့ပါက ရင့်ကျက်သောသူ မဖြစ်နိုင်သေးပေ။

ထိုအချက်များကြောင့် ကျနော်ဆိုသော စိုင်းစိုင်းသည် ပေးခဲ့သာ ဂတိများကြောင့် တောင်း ပန်ခြင်းဆိုသော စကားလုံးများကို ဆိုရပါလေပြီ။ နှောင်အချိန်များတွင် ကျနော်အလွန် အမင်း တန်ဖိုးထားသော ဂတိကို တည်နိုင်အောင် ဆက်လက်ကြိုးစားမည်။

0 comments: