Wednesday, July 25, 2007

အတိတ်ကို ပြန်လည်တူးဆွမိခြင်း

ဪဒီနေ့ တိုက်တိုက်ဆိုင်ဆိုင်ဗျာ ကျနော်ရေးနေကြ Calendar ထဲက မှတ်စုများ ကိုတခုပြီးတခု ဖွင့်ဖတ်နေရင်း ငယ်စဉ်အခါတုံးက အကြောင်းလေးတွေ ရေးထားတဲ့ နေ့ရက်ကို သွားဖတ်ဖြစ်တယ်။ ဖတ်လို့တောင် မပြီးသေးဘူး ကျနော်ရေးထားတဲ့ အကြောင်းအရာထဲက ငယ်သူငယ်ချင်း က Gtalk ကနေ လှမ်းခေါ်တယ်ဗျာ။ အဲဒီ သူငယ်ချင်းက တခြားမဟုတ်ပါ ကျနော် ငယ်ငယ်ကတည်းက စာအတူတူ ကျက်မှတ် ခဲ့ကြတဲ့သူပါ။ ကျောင်းဆိုရင်လည်း အမြဲတန်း ပြေးတယ်။ ကျောင်းကသင်တဲ့ စာတွေ သူလိုက်မမှီခဲ့ တဲ့စာတွေကို ကျနော့်ဆီက ပြန်ကူးတယ် ပြန်မေးတယ်ဆိုပါတော့။ ဆယ်တန်းမှာ သချင်္ာနဲ့ ပတ်သက်ခဲ့ရင် ကျနော်ကဘဲ သူ့ကို တော်တော် ရှင်းပြခဲ့ရပါ တယ်။ ဆယ်တန်းဖြေတော့လည်း အတူတူ၊အောင်တော့ လည်း အတူတူပါ။ အမှတ်စာရင်း ထွက်တော့ သူ့ရဲ့ သချင်္ာအမှတ်က 97 ကျနော်က 94 ပါ။ ကျနော်က တိကျမှု မရှိတဲ့သူ တယောက်ပါ။ ဆယ်တန်းဖြေပြီးတော့လည်း ကျနော်က မန္တလေးမှာ GTI ဆက်တက် ဖြစ်တယ်။ သူကတော့ သူ့အိမ်အလုပ် ဆက်လုပ်ပြီး အဝေးသင် တက်တယ်လေ။

သူ့နဲ့ ကျနော် ဆယ်တန်းဖြေပြီး ကတည်းက အလာပ သလာပ မပြောဖြစ်ခဲ့တာ ကြာပါပြီ သူက လည်း Busy Man, ကျနော်အချိန်ကလည်း Tide Schedule ဆိုတော့ အခုမှဘဲ Gtalk ကနေ အလာပ သလာပ အစုံ ငယ်ကြောင်း နှောင်းဖြစ်တွေ ပွားဖြစ်တော့သည်။ သူသည်ယခု လက်ရှိတွင် အောင်မြင်သည့်စီးပွားရေး လုပ်ငန်းရှင်ကြီး တယောက်ဖြစ်နေပါပြီလို့ဆိုလျှင်ရ သည်။ ကျနော်တော့ ယခုအချိန်အထိ သင်လေချာလေ..ပေါင်း၊ နုတ်၊ မြောက်၊ စား(+,-,x,%) ဘဝ ကနေ မလွတ်သေး။

0 comments: